خرید سرنگ سرلاک | بهترین برند های لوازم پزشکی یکبار مصرف

سرنگ سرلاک از جمله ابزار به شمار می رود که با آن به پرندگان و جوجه ها غذا می دهند. از طریق این سرنگ است که مواد مورد نیاز برای تغذیه را وارد بدن جوجه می نمایند. این سرنگ از یک پمپ، محفظه استوانه ای و سری پلاستیکی لوله ای تشکیل شده که به اصطلاح به آن سرلاک می گویند. از همین راه است که غذا را وارد بدن پرنده می کنند. 

خرید سرنگ سرلاک از فروشگاه های مختلفی امکان پذیر است. بهترین برندهای لوازم پزشکی یکبار مصرف را از قبیل سرنگ سرلاک، می توان از مراکز خرید و فروش به دست آورد. در این مراکز سرلاک زوپریم پلاس، سرلاک بلو، سرنگ تمام فلزی و غیره عرضه می شود. 

با مراجعه به بازار می توانید خرید سرلاک را انجام دهید. 

خرید سرنگ سرلاک | بهترین برند های لوازم پزشکی یکبار مصرف

قیمت سرنگ و سرسرنگ تمام فلزی ویژه سرلاک دادن

قیمت سرنگ و سرسرنگ تمام فلزی ویژه سرلاک دادنقیمت سرنگ و سرسرنگ تمام فلزی ویژه سرلاک دادن، در بازار مختلف می باشد. می توانید به در این زمینه به فروشگاه های آنلاین مراجعه کنید و قیمت سرلاک طوطی اگزکت و یا دیگر انواع سرنگ ها را به دست آورید. این فروشگاه ها با کیفیت های گوناگونی سرنگ و سرلاک ها را عرضه می کنند که همین مسئله روی قیمت ها تأثیرگذار می باشد. 

از سوی دیگر برندهای معروفی در این حوزه فعالیت می کنند که آنان هر کدام نرخ هایی را برای محصولات خود تعیین می نمایند. 

در این جا به چند نمونه از این وسایل و قیمت های شان اشاره می شود: 

  • قیمت سرسرنگ اتوماتیک 5 سی سی فلزی: 235000 تومان 
  • قیمت سرسرنگ اتوماتیک 1 سی سی فلزی: 216000 تومان 
  • قیمت سرنگ پلاستیکی مخصوص سرلاک دادن: 49000 تومان 

آماده سازی و روش سرلاک دادن به پرندگان

آماده سازی و روش سرلاک دادن به پرندگانپس از همه باید غذایی را که آماده می کنیم، با درجات گوناگونی باشد و در همین حال سوختگی نداشته باشد. در هنگام غذا دادن به پرندگان باید سرلاک را به آرامی در دهان پرنده نمود و به سوی چپ که سمت مری می باشد، راهنمایی شود و کم کم غذا را وارد کرد. 

پس از اتمام غذا دادن، باید آن بخشی را که وارد دهان شده، ببرید زیرا باعث می شود که میکروب ها روی آن نشسته و آلوده اش کنند. در هنگام غذا دادن به جوجه نهایت دقت را باید انجام داد و قطره ای این کار را کرد. پس از استفاده از سرنگ فلزی، آن را باید با آب جوش بشویید تا میکروبی نشود و در جایی نگهداری نمایید که کاملاً تمیز و بهداشتی باشد. 

فروش سرنگ بزرگ به قیمت عمده

فروش سرنگ بزرگ به قیمت عمدهفروش سرنگ بزرگ به قیمت عمده از سوی این مراجع صورت می گیرد: 

  • کارخانه ها: در کار تولیدات انواع تجهیزات پزشکی به ویژه سرنگ های بزرگ می باشند. این کارخانه ها را می شود در جای جای کشور پیدا کرد و خرید عمده را از آنان انجام داد. آن ها در کار ساخت سرنگ سرلاک نیز می باشند. این تولیدی ها انواع مختلفی از سرنگ ها را به صورت عمده تولید کرده و سپس به همان طریق هم به بازار عرضه می نمایند. کارخانه ها در کار تولید سرنگ ارزان هم می باشند. 
  • شرکت های وارداتی: این شرکت ها نیز در کار فروش سرنگ بزرگ به قیمت عمده می باشند. 
  • نمایندگی ها: پخش عمده سرنگ ارزان قیمت را عمدتاً نمایندگی ها در شهرهای مختلف انجام می دهند. 

نحوه انتخاب سرنگ ها و سرسوزن ها

نحوه انتخاب سرنگ ها و سرسوزن هاانتخاب سرنگ ها و سرسوزن ها بر اساس دارو و حجم آن است. سرنگ ها بر اساس سی سی یا میلی لیتر اندازه گیری می شوند. این بستگی به تشخیص پزشک دارد که باید از چه سرنگ و سرسوزنی استفاده شود. 

از جمله معیارهای انتخاب سرسوزن اندازه یا گیج آن است. این مسئله همچنین به محل تزریق هم بستگی دارد. شکل های سرسوزن ها نیز متفاوت می باشند و می توان آن ها را این گونه معرفی کرد: 

  • نوک پیچی 
  • نوک مخصوص کانتر 
  • نوک غیر پیچی 
  • نوک غیر مرکزی

با مراجعه به داروخانه ها می توانید از فروشنده هم در زمینه انتخاب سرنگ و سرسوزن راهنمایی بگیرید. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما