خرید آنژیوکت طوسی | فروش کلیه لوازم یکبار مصرف پزشکی

آنژیوکت وسیله ای است که امروزه در پزشکی و دامپزشکی برای تزریق مایعات داخل عروق و نمونه گیری از خون مورد استفاده قرار می گیرد. از آنژیوکت ها بیشتر برای دسترسی به عروق استفاده می شود. بزرگترین مزیت آنژیوکت ها دسترسی سریع به رگ نصب ساده و باقی ماندن در عروق به مدت 96 ساعت است، البته استفاده از آنژیوکت دارای عوارضی چون استرس، اضطراب،پاره شدن قسمتی از رگ، آمبولی هوا، خونریزی و عفونت می شود. آنژِیوکت ها بر اساس کاربردشان به سایز و رنگ های مختلفی چون نارنجی، طوسی، سفید، سبز، صورتی، آبی و زرد تقسیم می شوند. مثلا آنژیوکت آبی 25 میلی متر و آنژیوکت صورتی 33 میلی متر و آنژیوکت طوسی 50 میلی متر  طول دارند.  برای تولید، واردات، فروش و خرید آنژیوکت طوسی سایت ها و شرکت های زیادی در ایران فعال هستند. مثلا برای آگاهی از قیمت آنژیوکت بی براون که توسط شرکت آلمانی بی براون تولید می شود و برای سفارش محصول می توان به سایت همین کمپانی یا فروشگاه های اینترنتی داخلی مثل برانکارد مراجعه کرد.

خرید آنژیوکت طوسی | فروش کلیه لوازم یکبار مصرف پزشکی

لیست قیمت آنژیوکت طوسی

لیست قیمت آنژیوکت طوسیخرید آنژیوکت های طوسی با توجه به اینکه از چه شرکتی خریداری شود و با توجه به جنس و کیفیت محصول قیمت های متفاوتی دارد. مثلا قیمت فروش آنژیوکت طوسی Medi Care و آنژیوکت ایرانی طوسی ثمین، آنژیوکت طوسی لیبرتن، آنژیوکت G16 به ترتیب 144.600، 1920، 1690 ، 137300 تومان است.

سفارش انواع آنژیوکت و ست سرم

سفارش انواع آنژیوکت و ست سرم انواع مختلفی از آنژِیوکت و ست های سرم تولید شده توسط شرکت های داخلی و خارجی وجود دارد که برای سفارش و خرید این محصولات می توانیم به صورت اینترنتی از سایت های این شرکت ها و یا از بازارهای داخلی تهیه کنیم. سایت ها و شرکت های فعال در این زمینه عبارتند از :

1- فروشگاه اینترنتی برانکارد

2- فروشگاه اینترنتی ایران تجارت

3- فروشگاه مصرفی آسان مد

4-  شرکت آتی پی (ATP)

5-  شرکت سلامت گستر پارمیس

6- تجهیزات پزشکی سدان

7- شرکت تدبیر گستر درمان ایرانیان

8 – روبینا بازار

9- و غیره

برای مثال برای خرید ست های سرم که ابزاری برای تزریق وریدی می باشد و دارای انواع متفاوتی چون ست سرم شستشو، ست سرم تزریق، ست سرم فیلتر دار، ست سرم میکروست، ست سرم دام، ست سرم ایزومد، ست سرم ارتوپدی، ست سرم سوزن دار، ست سرم نیدل دار، ست سرم یبوست، ست سرم اس تی ام، ست سرم لوئرلاک، ست سرم دولایه،  می توان به سایت ها و یا شرکت های مختلف من جمله روبینا بازار، تجهیزات پزشکی سدان،شرکت لیبرتون، شرکت افرا طب ، شرکت پخش لوازم پزشکی کیمیا مراجعه کنند.

مرکز تولید و فروش کلیه لوازم یکبار مصرف پزشکی

مرکز تولید و فروش کلیه لوازم یکبار مصرف پزشکیدر داخل و خارج کشور مراکز بسیار زیاد تولید و فروش لوازم یکبار مصرف پزشکی وجود دارد. این لوازم در بیمارستان ها، درمانگاه ها، مراکز درمانی، پژوهشگاه های میکروبیولوژی و زیست شناسی و غیره مورد استفاده قرار می گیرند. از جمله شرکت هایی که در این زمینه فعال هستند عبارتند از شرکت سهند تجهیز نوین، شرکت بهداد طب، شرکت الهم طب و غیره هستند. برای مثال اگر شخصی قصد خرید اریگاتور که وسیله ای برای شستشوی زخم ها است و در اتاق عمل،  ،اورژانسهای مراکز درمانی ،آزمایشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرند و یا خرید آنژیوکت  طوسی‬‎ می تواند به وبسایت شرکت های نام برده مراجعه کرده و بعد از آگاهی از قیمت و موجود بودن کالا آن را سفارش دهند.

خرید آنژیوکت طوسی به نرخ عمده

خرید آنژیوکت طوسی به نرخ عمدهقیمت خرید آنژیوکت به صورت عمده در انواع مختلف توسط کارخانه های تولیدی تعیین می شوند. این کارخانه ها بر اساس رنگ، طرح، جریان، سوزن، کیفیت و غیره کالا را تعیین قیمت کرده و به بازار عرضه می کنند. برای خرید عمده و به صرفه آنژیوکت های طوسی بهتر است با کارخانه ها و یا نمایندگی های آن ها  تماس بگیرید. از طرفی برخی از این
کارخانه ها وبسایت هایی برای فروش تکی و عمده محصولاتشان دارند که می توانید به آن ها مراجعه کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما