خرید انواع سرنگ| تهیه کالای پزشکی مصرفی مطمئن

یک سرنگ از مجموعه سر سوزن و محافظ آن، محفطه استوانه مدرج وسیلندر تشکیل شده است . سرنگ ها در طرح ها، اندازه های متفاوت و به منظور کاربردهای مختلف استفاده می شود. سرنگ در اشکال ، توک سرنگ: سرنگ لوئر لاک ، سرنگ لوئر اسلیپ، سرنگ کاتتری، سرنگ یا نوک پهن است .

سیلندر سرنگ: در صورتی که قسمت انتهایی سیلندر سرنگ دارای گسکت (لاستیک مشکی رنگ ) باشد با عنوان سرنگ سه قطعه ای ، سرنگ آزمایشگاهی یا سرنگ پیستون شناخته می شود و یا در غیر این صورت به شکل سرنگ ساده یا سرنگ دو قطعه ای نامیده می شود.

خرید انواع سرنگ در برندهای گوناگون را اگر بخواهید به طور مجزا به هر یک از برندها تماس و به صورت حضوری قرارداد ببندید وقتگیر است ولی فروش از سایت هم در وقت صرفه جویی می شود وهم شما با مقایسه انواع سرنگ ها در برندهای متفاوت می توانید خرید خود را کنید.

خرید انواع سرنگ| تهیه کالای پزشکی مصرفی مطمئن

مرکز فروش سرنگ های ایرانی و خارجی

مرکز فروش سرنگ های ایرانی و خارجیسرنگ وسیله ای برای تزریق مایعات به بدن و کشیدن مایعت مختلف از بدن است سرنگ ها انواع مختلف دارند . سرنگ ها در اندازه های مختلف و ظرفیت های یک تا پنج سی سی است .استفاده از سرنگ های 5 سی سی غیرمتداول است. سرنگ 2 تا 3 میلی لیتر برای تزریقات عضلانی کاربرد دارد. سرنگ هیپودرمیک دو  مقیاس اندازه گیری در طول سرنگ صورت می گیرد یکی برحسب minims و دیگری بر حسب میلی متر است. مرکز فرروش سرنگ های ایرانی و خارجی در آوا پزشک و یرندهای دیگر به فروش می رود که امروزه بهترین و مدرن ترین راه برای خرید سریع فروشگاه اینترنتی است که شما در کمترین زمان و مقایسه برندهای مختلف از لحاظ کیفیت و قیمت خرید خود را می کنید.

خرید سرنگ تزریق انسولین باکیفیت در کشور

خرید سرنگ تزریق انسولین باکیفیت در کشورقطعه ای پلاستیکی است که در درون محفظه سرنگ قرار می گیرد پیستون سرنگ انسولین برای انجام سه وظیفه کاربرد دارد:

داخل و خارج نمودن مایع تزریقی انسولین، منطبق شدن با خطوط درجه بندی برای خواندن راحت حجم تزریقی است . سرنگ آوا خرید سرنگ تزریق انسولین با کیفیت در کشور است که از سرن گ هایی استفاده می شود در انسولین که سرسوزن از بدنه جدا می شود فضای مرده ای وجود دارد که مقدار انسولین در آن باقی می ماند و مقدار دوز انسولین تزریق شده را برای فرد دیابتی مشخص می کندکه تولید سرنگ انسولین این مشکل را به حداقل رسانده است.

در بسته بندی سرنگ انسولین آوا یک عدد لنز جهت بزرگنمایی قرار دارد .این لنز به بدنه سرنگ متصل می شود و درجه بندی سرنگ را بزرگ نمایی می کند.

تولید انواع سرنگ ها از نظر کیفیت و اندازه

تولید انواع سرنگ ها از نظر کیفیت و اندازه یکی از مشخصات تولید انواع سرنگ ها از نطر کیفیت و اندازه مشخص می شود که انواع سرنگ با توجه به اجزاء ، کیفیت، حجم، اندازه وجود دارد که مهم ترین آن براساس حجم و نوع سرنگ است . برخی از آنها یک بار مصرف است و سرسوزن دارند و برخی از آنها سرسوزن ندارند سرسوزن آنها براساس اندازه و یاگیج سرسوزن مشخص می شود اندازه آن به محل تزریق و نوع آن بستگی دارد. قیمت سرنگ براساس همین استاندارها مشخص می شود که هرچه کیفیت سرنگ بهتر و نزدیک به معیار های قابل ذکر باشد  کمیت فروش سرنگ بیشتر است.

لیست قیمت سرنگ تزریق در بازار

لیست قیمت سرنگ تزریق در بازارسرنگ های مرغوب در انواع گوناگون برای استریل، یک بار مصرف ، غیرسمی و غیر تب زا بوده و سوزن آن از جنس ضد زنگ و آغشته به لاک نازک از سیلیکون است که  دارای سرنگ ایرانی ساده و غیر ساده و انسولین هم دارد که لیست قیمت سرنگ تزریق در بازار  خود شرکت های تولیدی قیمت را مشخص می کنند و یا در سایت قرار می دهند که این نیاز به روز شدن دارد و یا می توان از بهترن روش فروش که فروش اینترنتی است برای در اختیار قرار دادن لیست قیمت در اختیار مشتریان استفاده کنیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما