خرید دستکش لاتکس رنگی| ارائه کننده انواع تجهیزات پزشکی

دستکش های یکبار مصرف از انواع مختلف جنس ها تولید می شوند. هر کدام از این جنس ها کارایی و موارد مصرف خود را دارا هستند. ارائه کننده انواع تجهیزات پزشکی، دستکش های یکبار مصرف را هم عرضه می کنند. خرید دستکش لاتکس رنگی از این ارائه دهندگان امکان پذیر می باشد و می توان به فروشگاه هایی که در این خصوص فعالیت می کنند، برای تهیه دستکش ارزان قیمت مراجعه نمود. 

در کنار این، شرکت های گوناگونی در کشورمان در زمینه تولید دستکش های لاتکس فعالیت می کنند. این نوع از دستکش هر چند برای برخی می تواند دارای حساسیت باشد؛ ولی باز هم از فروش خوبی برخوردار است. 

در کنار شرکت های تولید کننده، برخی گروه های بازرگانی نیز آن با برندهای خارجی وارد بازار می کنند. این دستکش ها در سایزها و رنگ های متنوعی عرضه می شوند و به فروش می رسند. 

خرید دستکش لاتکس رنگی| ارائه کننده انواع تجهیزات پزشکی

خرید دستکش لاتکس رنگی ارزان بصورت عمده

خرید دستکش لاتکس رنگی ارزان بصورت عمدهخرید دستکش لاتکس رنگی ارزان به صورت عمده از این مجراها امکان پذیر است: 

  1. کارخانه های تولیدی: این کارخانه ها در جای جای ایران فعالیت می کنند. آنان دستکش پزشکی لاتکس را در مدل های گوناگون و کیفیت های متفاوتی عرضه می دارند. از آن ها می شود خرید عمده را انجام داد. 
  2. شرکت های وارد کننده: این شرکت ها نیز از راه مختلفی، پس از وارد کردن کالا، آن را به دست خریدارن کلی می رسانند. 
  3. نمایندگی ها: هر دو شرکت تولیدی و وارداتی در شهرهای مختلفی نمایندگی هایی دارند که در این زمینه فعالیت می نمایند. این نمایندگی ها عرضه کننده انواع دستکش لاتکس رنگی ارزان می باشند. آنان دستکش ضد حساسیت را هم به فروش می گذارند. فروش دستکش لاتکس به صورت عمده و جزئی، اغلب از طرف شعبه های فروش انجام می شود. 

قیمت دستکش لاتکس رنگی ایرانی

قیمت دستکش لاتکس رنگی ایرانیقیمت دستکش لاتکس رنگی ایرانی بستگی به برند تولید کننده آن دارد. با سر زدن به فروشگاه های متفاوتی که در این عرصه فعالیت می کنند، می توانید از تازه ترین قیمت های دستکش های لاتکس با خبر شوید. از این فروشگاه ها می شود قیمت دستکش لاتکس اپی پرفکت را هم جویا شد. 

در این جا به چند نمونه از قیمت های این نوع از دستکش که در رنگ های گوناگونی به بازار عرضه شده، اشاره می نماییم: 

  • قیمت دستکش لاتکس شیک در بسته بندی 10 عددی: 7300 تومان 
  • قیمت دستکش لاتکس در بسته بندی 100 عددی: 38000 تومان 
  • قیمت دستکش لاتکس: 28500 تومان 

تولید انواع دستکش لاتکس در کشور

تولید انواع دستکش لاتکس در کشوردستکش های لاتکس را شرکت های تولیدی گوناگون پس از ساخت روانه بازار می کنند. اگر سری به بازار بزنید، متوجه مدل ها و کیفیت های مختلف دستکش های یکبار مصرف لاتکس خواهید شد. از جمله انواع این نوع جنس دستکش می توان به این ها اشاره کرد: 

  • دستکش کشی یکبار مصرف لاتکس 
  • دستکش یکبار مصرف بدون پودر لاتکس 
  • دستکش لاتکس با پود کم 
  • دستکش لاتکس پودری 
  • دستکش ساق دار لاتکس 
  • دستکش بدون ساق لاتکس 

بر اساس نیازی که دارید، می توانید دستکش را خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهید. از این دستکش ها در جاهای گوناگونی به ویژه مراکز درمان کار گرفته می شود. از سوی دیگر آنان کارایی های متفاوتی در صنایع مختلفی دارند. 

ارائه کننده مدل های متنوع دستکش لاتکس ایرانی و خارجی

ارائه کننده مدل های متنوع دستکش لاتکس ایرانی و خارجییکی از مزیت های دستکش های یکبار مصرف لاتکس این است که تنوع زیادی در عرصه ساخت دارد. 

برندهای گوناگونی هستند که از این نوع جنس، دستکش یکبار مصرف تولید می کنند. آنان از راه های مختلفی تولیدات شان را در دسترس مشتریان قرار می دهند. ارائه کننده مدل های متنوع دستکش لاتکس ایرانی و خارجی می کوشد تا بهترین برندها را وارد بازار نماید که از کارشان از کیفیت خوبی برخوردار می باشد. 

داروخانه ها، فروشگاه های لوازم بهداشتی و فروشگاه های آنلاین، از جمله ارائه کنندگان این نوع از محصول به شمار می روند. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما