خرید سرنگ انسولین | تهیه تجهیزات پزشکی ایرانی و خارجی

سرنگ ها دارای انواع گوناگونی هستند. اصولاً آنان را ما در حالت طبیعی در در بسته بندی های پلاستیکی مشاهده کرده ایم و گاهی هم مورد استفاده قرار دادیم. سرنگ ها را شرکت های تولیدی گوناگونی هستند که در کشورمان تولید می نمایند. البته برخی نیز در کار واردات انواع سرنگ از کشورهای خارجی می باشند. بهرحال سرنگ ایرانی به خارج از کشور هم صادر می شود که از کیفیت خوبی برخوردار می باشد. 

سرنگ ها را بیشتر در حجم، قطر، گیج و طول آن تقسیم بندی می کنند. هر کدام از آنان دارای رنگ های متفاوتی هم می باشند که این مسئله باعث تفکیک آنان می شود. از سرنگ ها هم برای انسان ها و هم برای تزریق حیوانات استفاده می شود. 

ولی خرید سرنگ انسولین که بیشتر به کار بیماران دیابتی می آید نیز دارای مدل های متفاوتی می باشد. این سرنگ را می شود از بازار تهیه تجهیزات پزشکی ایرانی و خارجی، خریداری نمود و مورد استفاده قرار داد. 

خرید سرنگ انسولین | تهیه تجهیزات پزشکی ایرانی و خارجی

لیست قیمت سرنگ انسولین در بازار

لیست قیمت سرنگ انسولین در بازار

قیمت سرنگ انسولین در بازار متفاوت می باشد. این مسئله بستگی به کیفیت، برند، جنس کالا و نوع خرید می باشد. می توانید به بازار خرید و فروش هم چنین داروخانه های متعددی که در سطح شهر فعالیت می کنند، مراجعه کنید و لیست قیمت سرنگ انسولین را تهیه نمایید. 

در بازار برندهای مختلفی وجود دارند که می شود از سرنگ انسولین سها، سرنگ انسولین بی دی، سرنگ انسولین سر سوزن جدا آوا طب، سرنگ انسولین پیک و غیره نام برد. هر یک از این ها دارای قیمت های متفاوتی هستند. 

ولی به چند نمونه از نرخ این نوع از سرنگ اشاره می شود: 

  • سرنگ انسولین 30 گیج در بسته بندی 3000 عددی با قیمت: 2400000 تومان 
  • سرنگ انسولین 29 گیج در بسته بندی 1000 عددی با قیمت: 750000 تومان 
  • سرنگ انسولین 27 گیج با بسته بندی 1000 عددی و قیمت: 800000 تومان 

تولید انواع سرنگ از جمله سرنگ انسولین در استان یزد

تولید انواع سرنگ از جمله سرنگ انسولین در استان یزددر استان یزد، سرنگ را شرکتی تولید می کند که در این عرصه خط های تولید جداگانه ای دارد. این شرکت به تازگی سرنگی را تولید کرده که به بدون درد نام آشنا است. شرکت تولید کننده انواع سرنگ و به ویژه سرنگ انسولین در یزد، پس از این که کالای خود را آماده نمود و بسته بندی کرد، آن را توسط نمایندگی هایی که در شهرها و استان های گوناگونی دارد، به بازار عرضه می کند. 

فروش سرنگ انسولین این برند، در سراسر کشور انجام می شود. سرنگ انسولین ایرانی یزد، از جمله بهترین ها به شمار می رود. 

خرید سرنگ انسولین خارجی در تهران

خرید سرنگ انسولین خارجی در تهراندر بازار مرکزی خرید و فروش انواع تجهیزات پزشکی در تهران، می توان سرنگ های خارجی انسولین را هم پیدا کرد. از جمله برندهای معروفی که در بازار وجود دارد، برند بی دی می باشد. این نوع از سرنگ ساخته کشور امریکا است که در ایران هم می توان آن را پیدا کرد. 

در استان تهران می توان به داروخانه ها هم مراجعه کرد و سرنگ خارجی را تهیه نمود. البته باید به این نکته اشاره شود که قیمت این نوع از سرنگ ها به دلیل افت و خیز ارز، گران تر از سرنگ های تولید شده ایرانی می باشد. 

نمایندگی فروش سرنگ انسولین در استان ها

نمایندگی فروش سرنگ انسولین در استان هاشرکت های تولیدی و وارداتی برای این که بتوانند محصولات شان بیشتر و بهتر به فروش برسانند، در شهرهای مختلف کشورمان نمایندگی هایی ایجاد می نمایند. این نمایندگی ها را می توان مشغول کارهای متفاوتی از جمله این موارد دید: 

  1. پخش و توزیع سرنگ انسولین 
  2. فروش عمده و جزئی محصولات 
  3. پذیرش سفارش مشتریان 
  4. ارائه خدمات مختلف 
  5. تبلیغات و بازاریابی برای محصولات شرکت 

نمایندگی ها اصولاً با کیفیت ترین نوع محصول را عرضه می دارند. از آنان می توان با خیالی آسوده خرید خود را انجام داد. این شعبه ها را همچنین می شود به راحتی هم پیدا کرد. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما