سرنگ انسولین سر جدا | تولید تجهیزات پیشرفته پزشکی

حتما برای خیلی از شما پیش آمده که این سوال را داشته باشید:سرنگ چیست؟سرنگ وسیله ای است که با استفاده از آن مواد مایعی را به عضله یا به داخل خون تزریق می کنند تا آن مواد بیماری مختص فرد را درمان کنند. انواع سایز سرنگ متفاوت است  سرنگ ۲ میلی یا ۵ میلی یا ۱۰ که به سرنگ های گاواژ معروف هستند. سرنگ در نوع کارایی نیز متفاوت است برای مثال سرنگ پیستون دار در تزریقات داروهایی مثل دگزامتازون استفاده می شوند. سرنگ انسولین سر جدا و پد الکلی پاکیار که گرانتر از سرنگ های انسولین دیگر است به دلیل جدا بودن سر آن و عوض شدن سر آن در هر بار استفاده فاقد میکروب بوده و هیچ آلودگی به خون وارد نمی کند. سوزن انسولين دارای آنتی بیوتیک کمی در نوک خود است که به خاطر استفاده از آن در هنگام تزریق هیچ آلودگی محیطی به خون اضافه نمی شود. سرنگ لوئرلاک چیست؟ نوعی سرنگی است که سرسرنگ به سوزن پیچ می شود و به هم دیگه قفل می شوند.

سرنگ انسولین سر جدا | تولید تجهیزات پیشرفته پزشکی

لیست قیمت سرنگ انسولین سرسوزن جدا ۲۹ واحدی یزد

لیست قیمت سرنگ انسولین سرسوزن جدا ۲۹ واحدی یزد

لیست قیمت سرنگ انسولین سرسوزن جدا ۲۹ واحدی که در یزد تولید‌ می شود از ۹۰ هزار تومان آغاز و تا ۲۱۰ هزار تومان به پایان می رسد که همه این لیست قیمتی تولیدی ایران است. طبیعتا وقتی مقدار واحد سرنگ بیشتر باشد گرانتر است و ۲۹ واحدی یکی از گرانترین سرنگ های انسولین همراه با الکل صنعتی آریا شفق در ایران است.البته قیمت ۲۹ واحدی برند بی دی آمریکا از ۲۰۰ هزار تومان آغاز تا ۴۰۰ هزار تومان وجود دارد که بر پایه دلار است و با نرخ دلار قیمت این محصول نیز بالا پایین می رود. سرنگ سرسوزن جدا البته کمی گرانتر از انواع دیگر سرنگ انسولین است که این گران بودن به خاطر دارای تعویض بودن سر سرنگ است.

خرید سرنگ انسولین وی مد Vmed سرسوزن جدا

خرید سرنگ انسولین وی مد Vmed سرسوزن جدا

برای خرید سرنگ انسولین وی مد سر سوزن جدا G27 می توانید به داروخانه ها مراجعه یا از طریق فروشگاه های اینترنتی معتبر خریداری کنید. البته خرید این نوع از سرنگ انسولین تنها با نسخه پزشک ممکن می باشد چون تعداد محدودی از آن وجود دارد و دلیل دیگر نیز گران بودن این محصول است. داروخانه ها هم اگر این محصول را بدون نسخه پزشک به بیماری بفروشند بدون هیچ وقت اضافه ای پلمپ می شوند و دیگر قادر به کار نیستند و این جدیت درباره این محصول باعث شده تا تمامی داروخانه ها از این قانون سازمان بهداشت پیروی کنند.

تولید سرنگ انسولين سر جدا 29Gحلما

تولید سرنگ انسولين سر جدا 29Gحلما

بهترین نوع سرنگ انسولین سرنگ های سر جدا هستند که ۲۹ واحدی آن نیز بهترین این سرنگ ها است. تولید این نوع از سرنگ به خصوص ۲۹ واحدی بسیار طول می کشد و مواد مصرفی در آن بسیار زیاد هستند که از انواع آلیاژ ها تا انواع پلاستیک های سخت در آن استفاده شده است. این نوع سرنگ ها یکبار مصرف نبوده بلکه تا مدت ۳ الی ۴ ماه مورد استفاده بیماران دیابتی قرار می گیرند. سرنگ ۲۹ واحدی کمی بزرگتر از دیگر سرنگ ها است چون طول عمر بیشتری نسبت به سرنگ ۲۷ یا ۲۵ واحدی دارد. سرنگ ۲۹ واحدی حلما یکی از بهترین محصولات پزشکی است که در آسیا تولید و توزیع می شود که مبدا آن کشور ایران است.

فروش بهترین سرنگ انسولین در شیراز

فروش بهترین سرنگ انسولین در شیراز

فروش انواع سرنگ انسولین در شیراز متفاوت است برای مثال بیشتر سرنگ های ۲۷ و ۲۹ واحد وجود دارند که قیمت آنها بسیار بالا است و یکی دیگر از دلایل گرانتر بودن این سرنگ ها در شیراز به خاطر راه نسبتا دور شیراز به پایتخت است و به همین دلیل است که مردم شیراز برای خرید ارزانتر این محصولات به تهران می آیند چون محصولات تولید داخل این سرنگ ها که در یزد تولید می شوند تماما به تهران و کرج ارسال می شوند و به خاطر این موضوع بیشتر سرنگ های وارداتی که تولید آمریکا هستند به شهر های جنوبی ارسال می شوند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما