فروش دستکش نایلونی | فروشگاه مرکزی انواع دستکش های پزشکی

دستکش های نایلونی از محصولاتی است که مصارف زیادی در زمینه های پزشکی، آزمایشگاهی، بیمارستانی، درمانگاه‌ ها، مطب‌ ها و همچنین در آشپز خانه های صنعتی، خانگی و هتل‌ ها و مراکز پرورش گیاه دارند. فروش دستکش نایلونی در فروشگاه های مرکزی بسیاری در سراسر کشور به صورت عمده و جزئی انجام می گیرد. قیمت دستکش نایلونی به عوامل متعددی از جمله مواد اولیه، سابقه و اعتبار شرکت تولید کننده و موارد استفاده از آن بستگی دارد. با توجه به قیمت ها و تعداد متنوع دستکش های نایلونی، جدول زیر که در واقع لیستی از آخرین  قیمت های ارائه شده ی دستکش می باشد بیان می گردد:

دستکش یکبار مصرف گلرنگ 4,200 تومان
دستکش ضخیم سلفونی پرهون 3200 تومان
دستکش یکبار مصرف پوش مدل M2 بسته 200 عددی 8,400 تومان
دستکش یکبار مصرف پنگوئن بسته 100 عددی 5,500 تومان

 

فروش دستکش نایلونی | فروشگاه مرکزی انواع دستکش های پزشکی

انواع مختلف تجهیزات پزشکی یکبار مصرف

انواع مختلف تجهیزات پزشکی یکبار مصرفاستفاده از دستکش ها به عنوان تجهیزات پزشکی نیز دارای اهمیت زیادی می باشد. کاربرد اصلی آن‌ها در صنعت پزشکی و به طور گسترده در برنامه‌های پزشکی و دندانپزشکی که نیاز به انجام کار دقیق با دست است می‌باشد. اما در مواردی همچون خدمات غذا و مواد غذایی، نگهداری و تعمیر، صنایع خودرو‌سازی و صنایع تولیدی نیز استفاده می‌شود. لاتکس به کار برده شده در آن از جنس لاتکس درجه یک بوده و با خاصیت کشسانی بالایی که دارد باعث آسان پوشیده شدن دستکش توسط فرد می‌شود. این دستکش‌ها به دو صورت دستکش لاتکس پودر دار و دستکش لاتکس بدون پودر عرضه می‌شوند. پودر به عنوان روان‌ کننده دستکش‌ها استفاده می‌شود و پوشیدن آنها را برای شما راحت‌ تر می‌کند. پودر به کار برده شده عمدتا پودر نشاسته ذرت بوده و به هیچ عنوان مانعی در بهبودی بیمار ایجاد نمی‌کند.

ویژگی های انواع دستکش نایلونی

ویژگی های انواع دستکش نایلونیدستکش های نایلونی با توجه به مواد سازنده و شکل ساخت ویژگی های مختلفی را دارند مثلا دستکش پلاستیکی پزشکی در انواع گوناگون در بازار وجود دارند. یکی از انواع دستکش های موجود در بازار، دستكش های لاتکس می باشد و  مناسب برای دست های حساس می باشد. این محصول به دلیل ممانعت از عرق کردن دست برای انجام کارها و عملیات حساس مناسب می باشد و ایمنی کافی را برای استفاده کننده به همراه دارد. 
لاتکس یک ماده انعطاف پذیر است که به شدت با دست سازگاری دارد. پوشیدن دستکش لاتکس برای بعضی افراد دشوار به نظر می رسد به همین خاطر برای راحتی بیشتر در پوشیدن این نوع دستکش، لاتکس پودر دار طراحی شده است و قابل استفاده برای دامنه وسیعی از مصارف خانگی و حرفه ای در منزل و یا مراکز درمانی مناسب می باشند

فروشگاه مرکزی انواع دستکش نایلونی

فروشگاه مرکزی انواع دستکش نایلونیبا توجه به کاربرد های مختلف دستکش های نایلونی در زمینه های مختلف، انواع دستکش نایلونی در فروشگاه های مرکزی هر شهر به فروش می رسد مراجعه حضوری، آنلاین و شبکه های مجازی، از جمله روش های خرید این محصولات می باشد. قیمت های لحظه ای هر کدام از انواع دستکش های خانگی و آشپزی را می توان با مراجعه به وب سایت های شرکت تولید کننده به دست آورد زیرا افزایش یا کاهش و نوسانات ممکن است در قیمت های کالاهای دیگر نیز تاثیر بگذارد.

قیمت فروش عمده دستکش نایلونی

قیمت فروش عمده دستکش نایلونیدستکش نایلونی فریزری یک نوع از دستکش یکبار مصرف است که با قیمت های گوناگونی در بازار فروش آنلاین و حضوری به فروش می رسند. مراکز فروش دستکش های پلاستیکی ، نایلونی و  محصولات مشابه، معمولا خرید های خود را به صورت عمده و با بررسی دقیق قیمت های تولید کنندگان مختلف انجام می دهند. برای آگاهی از لیست قیمت دستکش های پلاستیکی روش های مختلف آنلاین و حضوری وجود دارد. غالبا ، قیمت دستکش های نایلونی معمولی تفاوت چندانی با هم ندارند ولی تفاوت آن تا با دستکش های پزشکی تقریبا زیاد است به عنوان مثال قیمت متوسط بسته های دستکش پلاستیکی معمولی بین 4,000 تومان تا 15,000 تومان می باشد ولی قیمت دستکش جراحی استریل ۶٫۵ پودر دار Dr. Glove ، حدود 109,000 تومان می باشد

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما