فروش عمده بتادین | عمده فروشی تجهیزات طبی در ایران

بتادین یا دواگلی به دو رنگ سبز و قهوه ای در بازار به فروش می رود که برای ضد عفونی کننده قبل و بعد از جراحی به عنوان شستشوکننده، درمان و پیشگیری از عفونت زخم، برای درمان عفونت زخم بستر کاربرد دارد. این محلول حاوی آنتی بیوتیک و جلوگیری از پیشرفت رشد باکتری در ناحیه آسیب دیده می شود. فروش عمده بتادین از طریفق بازاریاب تولید کننده و یا ازطریق سایت به وسیله خرید آنلاین و اگر مشکلی پیش آمد از طریق پشتیبان میتوان مشکل را حل کرد و کارامد روش تماس با کارشناسان ما می باشد. که شما را در خرید بهترین برند براساس کیفیت یاری می رسانند.و اگر نقدو پیشنهادی در زمینه تولید با کیفیت بهتر داشته باشید می توانید با این کارشناسان در میان بگذارید.

فروش عمده بتادین | عمده فروشی تجهیزات طبی در ایران

معرفی بهترین مواد ضدعفونی کننده

معرفی بهترین مواد ضدعفونی کنندهمواد ضدعفونی کننده یا مواد آنتی سپتیک دسته موادی هستند که درسطح پوست، بدن و در بافت های زنده استفاده و اثر بر باکتری،ویروس و قارچ و سایر ارگانیسم را از بین می برد و از رشدش جلوگیری می کند. ضدعفونی کنندهادر تامین سلامتی تاثیرگذارند.و از پیشگیری بیماری خصوصا بیماری مسری تاثیرگذار است. معرفی بهترین و رایج ترین مواد ضد عفونی کننده بتادین، ید، ساولن،هیدروژن پروکساید،کلرهگزیدین گلوکونات می باشد که قیمت فروش بتادین که یکی از رایج ترین مواد ضد عفونی است را می توانید از طریق داروخانه ها و فروشنده های کارخونه ای جویا شوید.

مهمترین موارد استفاده از بتادین

مهمترین موارد استفاده از بتادیناسکراب پوست برای لایه برداری پوست و یا ضد عفونی کننده دست ها بعد از آلودگی است و برای پوست های خشک مناسب نیست و باعث خراشندگی پوست می شود اما بتادین برای ضد عفونی کننده زخم ها و در مان بعضی از زخم را انجام می دهد ولی باز هم بعضی از افراد اعتقاد دارنرن که یک نوع اسکراب بتادین است و به آن بتادین اسکراب میگویند و در سایت ها و مراکز فوش به عنوان فروش بتادین اسکراب را انجام می دهند. مهمترین موارد استفاده از بتادین بعد از ایجاد زخم نباید در داخل حفره زخم ریخته شود بلکه در اطراف حفره زخم باید استفاده شود برای سلول های زایا و ترمیم کننده زخم به شدت کشنده است.و مطمئنن باعت تاخیر در درمان زخم میشود 

فروش عمده انواع بتادین

فروش عمده انواع بتادینمحلول علمی بتالین به صورت پوویدون آیوداینو یا همان بتادین یک یودیفورم است که اثر ید در آن کاهش یافته وکه بتادین یک ضدعفونی کننده قوی و برای پانسمان زخم ها به کار میرود.یدیفورم محلولی از ید و عامل حل کننده پوویدون است که وقتی محلول است ید آزاد می شود.  فروش عمده و جزیی  آن در بازار موجود است که خرید عمده بتادین را میتوان به طور مستقیم از کارخانه از طریق کارشناسان اینترنتی این سایت به راحتی انجام داد. و قیمت بتادین به صورت عمده و به صرفه تراست و داروخانه ها با خرید مستقیم از کارخانه باعث می شوند که  مشتری با اطمینان بیشتر میتواند از آنها خرید کنند.

قیمت خرید عمده بتادین

قیمت خرید عمده بتادینمتداول ترین مواد ضدعفونب کننده آب ژاول،فنل، کلر،فرمالدییدو بتادین می باشد که تفاوت فرمالدیی با بتادین در این است که فرمالدیید میکروب کش قوی است و انواع میکروب ها را نابود می کند غلظت یک در صد آن کشنده میکروب سیل است و این ماده برای ضد عفونی کردن مکان هایی که به میکروب سیل آلوده هستند بسیار مناسب است نیم لیتر از این ماده را در ظرف ریخته و روی بخارس قرار دهیم بخارش ضد عفونی کننده است در صورتی که بتادین برای ضد عفونی کننده اطراف زخم عمیق و درمان زخم بستر و مواد شوینده در اتاق جراحیو برای ضد عفونی کردن برش زابمان ویا جراحی کاربرد دارد خرید عمده بتادین را از طریق خود کارخنه به طور مستقیم مامور خرید بیمارستانها خرید می کنند که قیمت خرید عمده بتادین را از طریق کارشناسان فروش آنلاین می توانند خواستار باشند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما