فروش عمده ست سرم | عرضه تجهیزات جراحی و اورژانس زیر قیمت بازار

از جمله تجهیزات و کالاهای پزشکی یک بار مصرف پرکاربرد در مراکز درمانی، به ویژه بیمارستان ها، می توان به ست سرم اشاره کرد. این بسته که شامل کیسه مایع، لوله استوانه ای، شلنگ، سوزن، سرسوزن، کنترل کننده دارو، غلتک و غیره می باشد؛ کارایی زیادی دارد. 

در کشورمان شرکت های مختلفی هستند که در این زمینه فعالیت می کنند و ست سرم را تولید می نمایند. اما در کنار این، این نوع از کالا را شرکت های تجاری وارد کشورمان می نمایند. 

فروش عمده ست سرم از سوی همین شرکت های تولیدی و وارداتی انجام می شود. همچنین در بازار می توان به فروشگاه هایی مواجه شد که در کار فروش عمده و عرضه تجهیزات جراحی و اورژانسی زیر قیمت بازار می باشند. از آنان می توان بهترین نوع کالا را با قیمت های پایین خریداری کرد و مورد استفاده قرار داد. 

در مراکز خرید و فروش تجهیزات پزشکی، ست سرم SDP نیز عرضه می شود و می توانید از قیمت آنژیوکت و قیمت ست تزریق نیز مطلع شوید. 

فروش عمده ست سرم | عرضه تجهیزات جراحی و اورژانس زیر قیمت بازار

مرکز فروش انواع ست سرم در تهران

مرکز فروش انواع ست سرم در تهراندر تهران مراکزی وجود دارد که در آن انواع کالای پزشکی عرضه می شود. از این مراکز می توان انواع ست سرم‬ را خریداری کرد. همچنین فروش عمده ست سرم هم از سوی برخی از نمایندگی ها در این مراکز صورت می گیرد که می توان به آنان مراجعه نمود و خرید باکیفیتی را تجربه کرد. 

بهرحال خرید ست سرم در انواع مختلف از این مراکز امکان پذیر می باشد. فروشگاه هایی که در این عرصه فعالیت می کنند از برندهای گوناگونی محصولات را وارد بازار می نمایند و در معرض فروش قرار می دهند. از این فروشگاه ها می توان ست سرم ساخت چین و ایران را هم تهیه کرد و مورد استفاده قرار داد. 

واردات خرد و عمده ست سرم

واردات خرد و عمده ست سرم

واردات خرد و عمده ست سرم از سوی شرکت های بازرگانی صورت می گیرد. آنان از کشورهای گوناگونی این تجهیزات را وارد می کنند که بیشتر از کشور چین این کار را انجام می دهند. 

شرکت های وارداتی اغلب به صورت عمده این نوع از کالا را به بازار عرضه می نماید. این شرکت ها توسط نمایندگی هایی که در شهرهای مختلفی دارند، بهترین نوع ست سرم را به فروش می رسانند. خریداران آنان بیشتر داروخانه ها و یا فروشگاه هایی هستند که در کار عرضه انواع لوازم بهداشتی می باشند. 

گروه های بازرگانی گوناگون در کیفیت های متفاوتی واردات ست سرم را انجام می دهند و در همین حال به قیمت های گوناگونی هم عرضه می کنند. 

تولید تجهیزات و لوازم مصرفی و آزمایشگاهی

تولید تجهیزات و لوازم مصرفی و آزمایشگاهی

تولید تجهیزات و لوازم مصرفی و آزمایشگاهی را شرکت های گوناگونی هستند که انجام می دهند. آنان این نوع از تجهیزات را پس از تولید به بازار عرضه می نمایند: 

  • دستکش یکبار مصرف 
  • سرنگ 
  • سر سوزن 
  • لوله های آزمایشگاهی 
  • لباس پرسنل 
  • گوشی معاینه 
  • ست سرم 
  • و … 

در شهرهای مختلفی تولیدکنندگان تجهیزات و وسایل آزمایشگاهی فعالیت می کنند. این تولیدکنندگان می کوشند تا با تولید بیشتر و بهتر، نیاز بازار را از واردات بر طرف کنند. حتی برخی از شرکت های تولیدی، محصولات شان را به بازارهای خارجی از کشور هم صادر می کنند که این گامی مثبت ارزیابی می شود. 

لیست قیمت ست سرم در بازار

لیست قیمت ست سرم در بازار

قیمت ست سرم در بازار متفاوت است. نرخ این محصول که توسط شرکت های داخلی تولید شده اند، ارزان تر از نوع چینی و وارداتی می باشند که این دلیلش افت و خیز ارز و بازار می باشد. 

می توان با مراجعه به بازار و یا سر زدن به داروخانه های سطح شهر، از تازه ترین قیمت های ست سرم مطلع شد و در صورت نیاز خرید خود را انجام داد. 

به چند نمونه از قیمت ها در اینجا توجه کنید: 

  • قیمت ست سرم: 1700 تومان 
  • ست سرم با قیمت: 1250 تومان 
  • ست سرم 500 عددی چینی با قیمت: 550000 تومان 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما