قیمت خرید گاز طبی | بازار فروش انواع گاز طبی

گازهایی که بر طبق استانداردهای پزشکی و برای بیهوشی و درمان بیماران و یا برای تشخیص بیماری ها، تولید  می شوند، پد الکلی اریسا هستند.قیمت خرید گاز طبی و بازار فروش گاز طبی به آیتم ها و عوامل مختلفی بستگی دارد، این آیتم ها عبارتند از:  نوع گاز طبی، فرم (مربع، مستطیل) عملکرد (قطع خونریزی، درمانی و …)، ابعاد وتعداد،سایر مشخصات (جنس، زمان جذب و ….)به عنوان  مثال قیمت پد چشمی به جنس (پارپه ای، پلاستیکی استریل )، اندازه و نوع آن برای کودکان با اندازه های کوچک  و ظاهری رنگی و برای
افراد بزرگسال در ابعاد بزرگتر و غالبا به دلیل رعایت مسائل بهداشتی و
دیده شدن آلودگی،  سفید رنگ ساخته و استفاده می شود.

قیمت خرید گاز طبی | بازار فروش انواع گاز طبی

معرفی انواع تجهیزات اولیه پزشکی

معرفی انواع تجهیزات اولیه پزشکی انواع تجهیزات پزشکی، طیف گسترده ای از وسایل و تجهیزات را شامل می شوند که در کارهای مختلفی پزشکی  استفاده می شود که به تعدادی از آنها اشاره میکنیم:

وسایل معاینه:مثل انواع فشار سنج ها،دما سنج ها

وسایل عمومی مثل:برانکارد،پنبه بهداشتی،تخت معاینه و…

وسایل تشخیصی مثل:الکتروانسفالوگرام،الکتروکاردیوگرام،شنوایی سنج،سی تی اسکن،ثبت نوار عصب و عضله و…

تجهیزات درمانی مثل:سرنگ،باند پانسمان،پد چشمی،پنست،ست سرم،سوند،چسب و…

وسایل زنان و زایمان مثل:چراغ معاینه و تخت معاینه،سوآپ پنبه و..

تجهیزات اتاق عمل مثل:لباس اتاق عمل،مانیتور،ماسک جراحی،انواع پد الکلی دپی ،دستکش جراحی و….

تجهیزات آزمایشگاهی مثل:کیت های آزمایشگاهی،تشخیص تبی،میز مخصوص آزمایشگاه،دستگاه شمارنده گلبول های خون و سلول آزمایشگاهی

تجهیزات دندانپزشکی:آینه دندانپزشکی،فورسپس،ماسک،جرم گیر دندان،مایع ضد عفونی سطوح و مایع ضدعفونی ابزار،دستگاه مکش(ساکشن)دندانپزشکی،روکش موقت،ماده قالبگیری،خون بند و غیره.

 

مهمترین کاربرد های انواع گاز طبی

مهمترین کاربرد های انواع گاز طبیگاز اکسیژن طبی یکی از مهمترین گازها به شمار می آید که بدن ما نیاز زیادی  به مقدار معینی از این گاز در جریان خون دارد . گاهی اوقات شرایط بدن طوری می شود که بدن ما قادر به دریافت اکسیژن مورد نیاز سلولهای بدن نمی شود . در اینصورت پزشک،  گاز اکسیژن طبی را همانند دارو برای این افراد در مدت زمان معین و به میزان معین تجویز می کند.این گاز طبی تجویز شده یک منبع گاز اضافی است که بیماری که بدنش به هر علتی توانایی به دریافت میزان اکسیژن مورد نیاز خود نیست  را کمک می کند تا بتواند به مقدار لازم دریافت میکند . این گاز اکسیژن طبی بی رنگ و بدون بو و  طعم و غیر سمی است.گاز نیتروژن یا نیتروس اکساید طبی به گاز بیهوشی معروف است. این گاز  فشرده ، بی رنگ بوده ودارای  بویی شیرین ملایم و بسیار سرد می باشد. این گاز به صورت یک ترکیب بی حس کننده در اتاقهای عمل و  جراحی دندان استفاده می شود. واز جمله پر سابقه ترین گازهای پر کاربرد در زایمانهای طبیعی است.

 گازهای اکسید کربن که بی رنگ و بی بو است و در دمای محیط مایع می باشد. در بیمارستان ها با هدف بهتر دیدن بافت ها و به حداقل رسیدن آسیب های بافتی در عمل های جراحی بسته استفاده می شود. هوای فشرده طبی از ۷۹درصدنیتروژن و ۲۱درصد اکسیژن تشکیل شده که به صورت سیلندرهای پرفشار مثل دستگاه احیا   می شوند.

بازار فروش انواع گاز طبی

بازار فروش انواع گاز طبیاز بازارهای فروش انواع گاز طبی می توان به مراکز توانبخشی، بیمارستان ها، کلنیک ها، مطب ها، دام پزشکی ها، آزمایشگاه ها، منازل، مراکز زیبایی و مراقبتی، داروخانه ها، مهدکودک ها، مراکز نگهداری و … نام برد. گاز طبی را هم میتوان از طریق سایتهای اینترنتی و فروشگاه ها خریداری کرد.شرکت صفا بهبود مهرآیین تولید وفروش باند،گاز طبی و پد گاز استریل فعالیت دارد.همچنین شرکت هایی دیگر در ایران هستند که در این زمینه فعالیت دارند.

قیمت خرید انواع گاز طبی

قیمت خرید انواع گاز طبیقیمت انواع تجهیزات مراقبتی از زخم مانند پانسمان، گاز استریل، گاز وازلینه،
انواع پانسمان زخم بستر، انواع پانسمان سوختگی، باند استریل،
انواع پنبه، انواع چسب زخم و انواع تجهیزات ضد عفونی کننده ها بر حسب استانداردهای دریافتی شرکت تولید کننده،سایز، ابعاد ، تعداد ، بسته بندی و موارد دیگر متغییر می باشد.به عنوان نمونه قیمت باند پزشکی به مواردی همچون نوع (باند پانسمان ، باند کشی ، باند گچی، باند سوختگی) و سایز (5، 10، 15 و 20 سانتی متری) بستگی دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما