قیمت روز الکل | انواع مواد ضدعفونی کننده با کیفیت و ارزان

الکل از جمله مواد ضد عفونی کننده مهم و پرکاربرد در زمینه های مختلف چون آرایشی بهداشتی ، پزشکی ، دارویی و… می باشد . الکل ها امروزه در دسته های مختلف و با درجه خلوص های متفاوت تولید شده که کاربرد و قیمت هر کدام از این ها تفاوت آشکاری با هم دارند.

الکل ها ساختاری هیدروکسیلی دارند و به دلیل خواص شیمیایی خود دارای حلالیت بالا و اشتعال پذیری می باشند . الکل های صنعتی در چندیدن دسته قرار می گیرند که به طور کلی شامل متانول ( الکل تقطیرر شده از چوب ) و اتانول ( یا همان الکل اتیلیک ) می شود که از مواد مختلفی قابل حصول است ( مانند الکل خرما و الکل نیشکر ) . در ادامه متن به بررسی انواع الکل صنعتی آریا شفق و قیمت روز الکل می پردازیم.

قیمت روز الکل | انواع مواد ضدعفونی کننده با کیفیت و ارزان

انجمن تولیدکنندگان الکل ایران

انجمن تولیدکنندگان الکل ایرانانجمن تولید کنندگان الکل صنعتی نیم لیتری ایران نهادی است که شرکت ها  و نهاد های مختلف دولتی و خصوصی فعال در این صنعت را به یکدیگر مرتبط ساخته و با فراهم آوردن زمینه ای مناسب برای اساتید دانشگاهی و دانشمندان و فعالین این حوزه موجب همکاری بیشتر دانشگاه با صنعت شده است.

این انجمن از گردهمایی نمایندگانی از کلیه شرکت های تولیدی این بازار تشکیل شده است.

پخش الکل اتیلیک با خلوص بالا و ارزان

پخش الکل اتیلیک با خلوص بالا و ارزانفروش اتانول طبی و خرید اینترنتی الکل ها امروزه به سادگی و با اخذ مجوز های لازم صورت می گیرد که البته محدود به نیاز های کم و در حد خرده فروشی می باشد ولی کارخانه های صنایع وابسته به الکل هم چون : صنایع آرایشی ، پزشکی ، دارویی ،رنگ سازی ، عطر سازی و ساخت ضد یخ می بایست با کارخانه های تولیدی در تماس بوده تا از قیمت روز الکل سفید و فروش آن به صورت عمده آگاهی یابند.

به واسطه شرایط پیش آمده در صنعت امروز و نوسان دائمی قیمت ها برای اطلاع از مراکز پخش الکل اتیلیک  مرغوب و ارزان می توان به وبسایت های مربوطه مراجعه نمایید که به تفصیل درمورد فروشندگان  انواع الکل صنعتی و الکل طبی پرداخته است و هم چنین مشخصات تماس فروشنده ها و شرکت های تولیدی ذکر شده تا مشتریان با پیش آگاهی اقدام به خرید محصول مورد نیاز خود بکنند.

قیمت های مصوب انجمن صنفی تولیدکنندگان اتانول ایران

قیمت های مصوب انجمن صنفی تولیدکنندگان اتانول ایران انواع متفاوت الکل که در بازار عرضه می شود شامل : اتانول طبی فله با درجه خلوص های متفاوت مانند اتانول 96% و مطلق، اتاتول طبی بسته بندی در شیشه های کهربایی (که مخصوص تحویل به داروخانه هاست) و اتانول صنعتی با خالص سازی های متفاوت است . آخرین قیمت های مصوب انجمن برای این تولیدات به سال 91 بر می گردد و از آن زمان به بعد دیگر هیچ لیست رسمی در اینترنت منتشر نشده و در صورت تصویب نرخ مشخص نیز اطلاعات آن در اختیار عموم قرار نگرفته است.

به نظر می رسد که شرکت ها و صنایع پزشکی و دارویی که نیاز به کاربرد اتانول طبی دارند با توجه به نیاز خود به شرکت ها در تماس بوده و قیمت را از آن ها جویا می شوند.

در حال حاضر تنها قیمت شیشه های کوچک الکل طبی درداروخانه ها که مصرف پزشکی دارد در اینترنت موجود است که با توجه به تاریخ نگارش متن هزینه یک بطری الکل طبی 250 سی سی با خلوص 96 درجه  45 هزار تومان می باشد .

صادرات اتانول الکل اتیلیک 69%

صادرات اتانول الکل اتیلیک 69%صادرات الکل اتیلیک امروزه با توجه به تولیدات گسترده و وسیع شرکت ها رو به افزایش بوده که البته در این بین نیاز به اخذ مجوز های لازم از سازمان بهداشت و سلامت نیاز است ، این مجوز ها به دلیل تمایز قایل شدن بین صادرات الکل طبی با نوع خوراکی آن است تا گمرکات اجازه صادرات را به شرکت ها بدهند و موانع حقوقی گریبان گیرشان نشود.

از جمله شرکت فعال در بحث صادرات می توان به الکل رازی ، الکل زنجان و توسعه نیشکر و الکل خرمشهر را نام برد که با طی نمودن این مراحل سهمی مهم در بازار های صادراتی ایفا کرده اند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما