قیمت سرنگ انسولین سها | برندهای برتر تجهیزات و لوازم پزشکی ایرانی

انتخاب برند مناسب پیش از این سال ها خیلی دشوار نبود چرا که انتخاب محدود به شرکت ها و کارخانجات خاص بود ولی امروزه بدلیل افزایش این برندها و تولیدات تجهیزات و لوازم پزشکی انتخاب یک برند خوب مستلزم توجه و دقت بیشتری است.

اما برند های برتر و استاندارد در این توسط اداره تجهیزات پزشکی اعلام می گردد که از طریق مراجعه به سایت آن می توان لیستی از معتبر ترین شرکت ها را پیدا نمود.

به دلیل رقابت بین این تولید کنندگان و وارد کنندگان مجاز با مراجعه به سایت می توان میزان رضایتمندی مصرف کنندگان آن را مشاهده نمود و سعی بر این است که با قیمت مطلوب ارائه شود.

برای مثال قیمت سرنگ انسولین سها که یکی از برند های معروف می باشد حدودا 7 هزار تومان می باشد با این وجود می توان لیست قیمت محصولات را به راحتی از طریق اینترنت پیدا نمود.

قیمت سرنگ انسولین سها | برندهای برتر تجهیزات و لوازم پزشکی ایرانی

خرید سرنگ انسولین ایرانی در تهران

خرید سرنگ انسولین ایرانی در تهرانسرنگ انسولین در ایران در سایز های مختلفی تولید و به فروش می رسد.

خرید سرنگ انسولین ایرانی در تهران در داروخانه ها موجود می باشد که از نظر کیفی دست کمی از نمونه خارجی آن ندارد امروزه بسیاری از سایت های پزشکی نیز به خرید و فروش این محصول پرداخته اند.

فروش انواع سرنگ به دلیل توجه به بهداشت و جلوگیری از انتقال بیماری های گوناگون از نوع پلاستیکی و یک باز مصرف می باشد البته که نوع فلزی و شیشه ای هم یافت می شود که در موارد خاص استفاده شده و کمتر مورد مصرف قرار می گیرد.

پخش عمده سرنگ انسولین سها به سراسر کشور

پخش عمده سرنگ  انسولین سها به سراسر کشورپخش عمده سرنگ انسولین سها به سراسر کشور توسط وب سایت کالا تجهیز انجام می گردد.

این سرنگ ها در بسته بندی های چندتایی و یا تعدادی به صورت عمده به فروش می رسد به دلیل خرید تقریبا مستقیم قیمت تمام شده کمتری از طریق خرید از وب سایت می توان مشاهده نمود.

سرنگ انسولین سها یکی از بهترین برند های ایرانی است که دارای میزان رضایتمندی بالاتری را دارد که علاوه بر کیفیت بالا و تنوع در سایز قیمت مطلوب و مناسبی نیز دارا می باشد.

شرکت تولیدی انواع سرنگ برند سها

شرکت تولیدی انواع سرنگ برند سهاشرکت سها به دلیل کیفیت بالا و ارائه محصولات با حداقل قیمت ممکن در فروش انواع سرنگ و دادن خدمات ارزنده به عموم مردم مورد تقدیر است.

این شرکت در آستانه صادرات محصولات خود نیز می باشد.

از انواع سرنگ های برند سها می توان به سرنگ های 2 ، 5، 10 و سرنگ های انسولین اشاره نمود که وابستگی به سرنگ خارجی را تا حد زیادی کاهش داده است.

نمایندگی های فروش سرنگ سها در همه استان ها

نمایندگی های فروش سرنگ سها در همه استان هانمایندگی های فروش سرنگ سها در همه ی استان ها موجود است که با مراجعه و جست و جو در اینترنت می توان آنها را پیدا نمود همچنین محصولات آن به صورت عمده و خرده در بستر اینترنت نیز انجام می گیرد یکی از این سایت ها کالا تجهیز، ایران تجارت و … می باشد.

این شرکت در کیلومتر 52 اتوبان تهران، قزوین واقع می باشد ولی با مراجعه با سایت می توان نمایندگان مجاز آن را استعام نمود.

برندهای برتر سرنگ انسولین ایرانی در بازار

برندهای برتر سرنگ انسولین  ایرانی در بازاربرندهای برتر سرنگ انسولین ایرانی در بازار را می توان موارد زیر دانست:

  • سرنگ انسولین سها
  • سرنگ آوا
  • پارس سرنگ

باید ذکر نمود که حدود 20 برند تولید سرنگ در ایران موجود است که باعث خودکفایی ایران در این زمینه گشته اند.

البته باید دقت شود که تمام این برندها از کیفیت بسیار بالایی برخوردار نسیتند بخصوص نمونه هایی که به طریقی وارد ایران گشتند پس باید در انتخاب برند دقت شود زیرا سرنگ نا مناسب باعث ایجاد خراش و … می گردد.

قیمت سرنگ انسولین سها

قیمت سرنگ انسولین سهاقیمت خرید سرنگ سها بسته به نوع آن و همچنین سایز آنها متفاوت می باشد ولی در عرضه آن حداقل قیمت ممکن در نظر گرفته شده و قیمت مطلوبی را دارا می باشد.

به عنوان مثال در سایت ها بسته 3000 تایی نوعی از سرنگ انسولین سها را نزدیک دو میلیون در نظر گرفته اند. لیست این قیمت را می توان از سایت های معتبر دریافت و یا از طریق نمایندگی مجاز اقدام نمود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما