قیمت سرنگ بزرگ| فروش سرنگ های پرکاربرد گاواژ

سرنگ در عمل پزشکی وسیله ای است که با آن دارو را به بدن شخص منتقل می کنند. سرنگ های مخصوص تغذیه را سرنگ گاواژ گویند. قیمت سرنگ بزرگ بسته به نوع و کاربرد آن متفاوت است. این سرنگ ها استفاده متفاوتی از دامی تا انسانی را دارند و بیشتر برای وارد کردن غذا یا دارو به داخل معده یا تخلیه آن استفاده می شوند.سرنگ فلزی امروزه برای شستشوی گوش استفاده می شود.امروزه تهیه سرنگ از طریق داروخانه امکان پذیر است. مارک های متفاوتی از سرنگ در داخل کشور تهیه می گردد. بسیاری از سرنگ ها دارای سرسوزن هستند که انتخاب انواع سرسوزن سرنگ بستگی به نوع تزریق و محل تزریق دارد.فروش عمده سرنگ از طریق سایت های مختلف و یا مراکز تولید سرنگ در داخل کشور انجام می پذیرد.در خرید و تهیه سرنگ باید موارد بسیاری را مدنظر قرارداد.

قیمت سرنگ بزرگ| فروش سرنگ های پرکاربرد گاواژ

لیست قیمت انواع سرنگ بزرگ در بازار

لیست قیمت انواع سرنگ بزرگ در بازاربرای خرید سرنگ و تهیه لیست قیمت انواع سرنگ می توان به سایت های اینترنتی مراجعه نمود. سرنگ مینا در اندازه های مختلف در داخل کشور تهیه و توزیع می گردد و با قیمت مناسب در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد.نمایندگی سرنگ میبد یاس نیز یکی از پخش کنندگان سرنگ در داخل کشور می باشد. شرکت آوا تولید کننده سرسوزن آوا در داخل کشور است که قیمت سرسوزن آوا را می توان از سایت استعلام نمود. قیمت سرنگ بزرگ معمولا از مبالغ پایین شروع میشود و زیر 1000 تومان می باشد.

خرید سرنگ بزرگ با قیمت مناسب

خرید سرنگ بزرگ با قیمت مناسبقیمت سرنگ ۱۰ سی سی بسته به نوع تولید کننده آن متفاوت می باشد و از فروشگاه های اینترنتی قابل تهیه است. سرنگ تزریق دامی آوا فقط جهت تزریق دامی استفاده می گردد. قیمت سرنگ بزرگ را می توان از مراکز فروش آن استعلام نمود.سرنگ های فلزی تحمل دمای بالا را داشته  از کیفیت مناسبی برخوردار می باشند و همچنین دارای قیمت مناسبی در بازار هستند. برای خرید سرنگ بزرگ با قیمت مناسب باید محل استفاده آن را مدنظر گرفت همچنین نوع ماده تزریقی را تا بتوان در زمان کوتاه محصول مناسبی را تهیه کرد. در خرید سرنگ باید به موارد زیر توجه کرد:

  1. اجزا سرنگ
  2. نوع سرسوزن
  3. استانداردهای سرنگ
  4. بسته بندی سرنگ

در خرید سرنگ توجه داشته باشید که سرنگ سرپیچی گرانتر از سرنگ های غیر سرپیچی است.هم برای خرید و هم فروش سرنگ باید به موارد زیر توجه کرد:

  • استاندارد ملی
  • تایید وزارت بهداشت
  • ایزو 13485
  • استاندارد BSI

فروش سرنگ بزرگ به قیمت عمده

فروش سرنگ بزرگ به قیمت عمده فروش سرنگ بزرگ به قیمت عمده در مراکز توزیع موجود است. گاهی فقط یک نوع سرنگ با سی سی مختلف توسط یک شرکت به طور عمده فروخته می شود. در این صورت می توان با قیمت مناسب تری آن را تهیه نمود.در فروشگاه های اینترنتی نوع سرنگ مشخص شده که بادقت باید خریداری گردد تا زمان تحویل کالای مورد نظر به دست شما برسد. کسانی که قصد خرید یا فروش سرنگ را دارند با دسته بندی های متفاوتی رو برو می شوند .

  1. سرنگ ساده یا پستوندار
  2. سرنگ معمولی
  3. سرنگ سرپیچی

هرکدام از این سرنگ ها قیمت خاص خود را دارند.سرسوزن ها نیز بر اساس نوع تزریق دسته بندی می شوند.

  1. تزریق برای داخل پوست بیرونی
  2. تزریق عضلانی
  3. تزریق زیر پوستی

هرنوع پاره شدن در بسته سرنگ باعث غیراستریل شدن آن می شود. همچنین باید به موارد زیر توجه کافی کرد:

  • عدم وجود رنگ زرد
  • عدم وجود هوا
  • حک شدن استاندارد
  • عدم پارگی در بسته بندی
  • تاریخ تولید وانقضا

مرکز پخش سرنگ های طبی و غیر طبی در ایران

مرکز پخش سرنگ های طبی و غیر طبی در ایرانبهترین سرنگ های طبی وغیرطبی در ایران در مراکز فروش اینترنتی از طریق سایت آنها معرفی می گردند.در سایت این مراکز نوع سرنگ ، سرسوزن و دیگر مشخصات سرنگ نوشته شده و برای هرکدام قیمت جداگانه ای درج گردیده است.توجه داشته باشید سرسوزن از استیل ضد زنگ و دارای برش با شیب مناسب باشد تا در زمان استفاده بهترین کاربرد را داشته باشد.در سرنگ با حالت سیلندر به راحتی جابه جا شده وباعث کاهش درد می گردد.برای تهیه انواع سرنگ به نوع تزریق توجه داشته باشید و با توجه به آن طول سرسوزن و گیج آن انتخاب شود.اگر سرنگ بهداشتی نباشد بیماری هایی از قبیل ایدز و هپاتیت به شخص منتقل می گردد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما