قیمت سرنگ دندانپزشکی | عرضه ویژه لوازم یکبار مصرف دندانپزشکی

سرنگ های دندان پزشکی از آن دسته مواردی است که اکثر افراد با آن آشنا می باشند. این سرنگ ها توسط شرکت های مختلف داخلی و خارجی عرضه می گردد و در بازار موجود است و به طور کلی در دو نوع عمده یکبار مصرف و نوع فلزی موجود است و بستکی به همین دو عامل قالبا قیمت سرنگ دندانپزشکی مشخص می گردد.

در نوع فلزی سر سوزن ها یکبار مصرف بوده و در هر بار استفاده تعویض می گردد، انواع سایز سرسوزن ها برای بخش های مختلف دهان و دندان و تزریقات مرتبط دیگر مختلف است.

لوازم یکبار مصرف دندانپزشکی تنها به سرسوزن ها ختم نمی شود و انواعی از وسایل دیگر نیز وجود دارند که به نوبه خود در تسکین و همچنین جلوگیری از انتقال بیماری ها کمک مینماید.

قیمت سرنگ دندانپزشکی | عرضه ویژه لوازم یکبار مصرف دندانپزشکی

فروش سرنگ دندانپزشکی با قیمت فوق العاده

فروش سرنگ دندانپزشکی با قیمت فوق العادهانواع سرنگ دندان پزشکی توسط شرکت پخش لوازم دندانپزشکی مانند سایت کالا تجهیز به صورت سراسری و همچنین در مراکز معتبر در هر شهر به فروش می رسند که دارای قیمت های گوناگونی هستند و می توان با توجه به نیاز خریداری نمود در این بین با کمی جست و جو در اینترنت می توان به قیمت های ارائه شده فوق العاده ای نیز دست یافت که باعث کاهش هزینه ها می گردد و همچنین لذت خرید را دو چندان می نمایند و همچنین برای اطلاع دقیق از قیمت ها می توان از آن ها مشاوره گرفت.

تولید سرنگ دندانپزشکی در تهران

تولید سرنگ دندانپزشکی در تهراناکثر کارخانجات و شرکت های تولیدی لوازم پزشکی به ویژه دندان پزشکی نظر سرنگ های دندان پزشگی و سرنگ شستشو دندانپزشکی در تهران واقع شده و درصد بسیاری از نیاز بازار کشور به انواعی از ملزومات دندانپزشکی مانند تولید سرسوزن دندانپزشکی ایرانی می پردازند از این استان رفع می گردد که نمونه ای از این قبیل تولیدات در تهران می توان موارد زیر را نام برد:

  • سر سوزن دندانپزشکی سها
  • سرسوزن دندانپزشکی آوا
  • سرسوزن نووفاین

باید گفت که این شرکت ها علاوه بر تولید سر سوزن و ارائه آن به تولید دیگر لوازم دندانپزشکی و لوازم یکبار مصرف اقدام نموده و در برخی موارد دست به صادرات نیز زده اند.

قیمت مواد مصرفی پزشکی در بازار

قیمت مواد مصرفی پزشکی در بازارقیمت مواد مصرفی پزشکی در بازار بستگی زیادی به نوع و کاربرد آن و میزان دردسترس بودن محصول مورد نظر دارد به این صورت که محصولات کمیاب دارای قیمت های بسیار بالایی می باشند از این رو نمی توان یک قیمت واحد تعیین نمود؛ ولی می توان اذعان داشت که معمولا مواد مصرفی در پزشکی دارای قیمت های بالایی هستند. به طور مثال قیمت سرنگ های فلزی دندان پزشکی قیمتی بالای 30 الی 40 هزار تومن را دارند که البته با توجه به نوسانات قیمتی بازار در کشور این مقدار یقینا بیشتر از این نیز شده است به همین جهت نیاز است قبل از خرید از چند جا استعلام گرفته شود.

نمونه سرنگ های یکبار مصرف بسیار کمتر است و تا 7 هزار تومان می توان نمونه قابل قبول آن را پیدا نمود.

خرید سرنگ دندانپزشکی لوئرلاک آوا

خرید سرنگ دندانپزشکی لوئرلاک آواسرنگ ۵ سی‌سی، نمونه از سرنگ دندانپزشکی لوئرلاک آوا می باشد که کمی متفاوت با سرنگ های دیگر است و برای شست و شو به کار برده می شود، این سرنگ ها درای ویژگی های خاصی است از جمله:

  • سوزن در شیارهای روی سنگ چرخیده و قفل می گردد.
  • نشتی مایع تزریقی ندارد
  • تعوبض سوزن به راحتی انجام می گردد.
  • پرش و افتادن سوزن از سرنگ حین تزریق وجود ندارد

این سرنگ ها در نمونه های 5، 10، 3 میلی عرضه شده و در بسته بندی های کارتنی 1000 تایی و 600 تایی برای فروش فراهم شده و در نمایندگی های معتبر در اکثر استان ها توزیع می گردد. از این رو برای خرید این سرنگ ها می توان به آنها مراجعه نمود و یا از طریق سایت های معتبر فروش این محصول اقدام کرد.

لاذم به ذکر است که آدرس این مراکز و نمایندگی ها تماما در سایت های مجاز موجود بوده و قابل دسترسی است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما