قیمت فروش سرنگ ورید | پخش کننده انواع سرنگ

سرنگ در علم پزشکی وسیله ای است که از آن برای تزریق دارو به رگ و بدن بیمار کمک گرفته میشود .سرنگ ها اغلب به صورت استوانه ای مدرج بوده که در یک انتهای آن پیستونی جود دارد که به انتقال دارو به رگ کمک میکند .

سرنگ ها اغلب یک بار قابلیت مصرف دارند و جنس آن ها از پلاستیک میباشد .به صورت بسیار محدود سرنگ های شیشه ای و گاها فلزی هم وجود دارند که برای مصارف بسیار خاص پزشکی مورد استفاده قرار میگیرند .

پس از ممنوع شدن واردات سرنگ به داخل کشور و حمایتی که از شرکت های تولید کننده شد انواع سرنگ ها در سایز ها و مدل های مختلف طراحی و تولید شدند . 

 در این مجموعه قیمت فروش  سرنگ ورید بسیار مناسب بوده و مورد استقبال مراکز درمانی و کلینیک های سزاسر کشور قرار گرفته است .برای خرید سرنگ ورید و انواع سرنگ های دیگر با کیفیتی بینظیر و مطلوب و قیمتی مناسب کافی است از طریق نمایندگی های سراسر کشور اقدام به خرید بکنید .

قیمت فروش سرنگ ورید | پخش کننده انواع سرنگ

مدل های متنوع سرنک های موجود در بازار

مدل های متنوع سرنک های موجود در بازار سرنگ را میتوان از جمله پرمصرف ترین تجهیزات یکبار مصرف پزشکی به حساب آورد.سرنگ ها در انواع مختلف و در سایز ها و مدل های متفاوت تولید میشوند .از جمله انواع سرنگ میتوان به سرنگ ساده وسرنگ های پیستوندار .سرنگ های انسولین .و .. اشاره کرد .

جالب است بدانید که شایع ترین ومعروف ترین سرنگ در واقع سرنگ انسولین  میباشد که یک بار مصرف بوده وهمچنین بسیار ارزان میباشند . u _100 این سرنگ در حقیقت غلظت انسولین موجود در خون را نشان میدهد .

نوعی از  سرنگ ها که به نام سرنگ های گارد دار شناخته میشوند بسیار ایمن بوده و مکانیسمی ایمنی در طراحی آن ها به کار رفته است .

در قریب به اتفاق بیمارستان ها سرنگ های پلاستیکی مورد استفاده است که ارزان و یکبار مصرف هستند و همچنین پیستون آنها شفاف بوده و به راحتی دیواره مدرج ایستوانه قابل کنترل است .

کاربرد ویژه انواع سرنگ های ورید

کاربرد ویژه انواع سرنگ های وریداگر انواع سرنگ را بشناسید و اندکی هم با کاربرد های آنها آشنا شوید مطمینا خرید هوشمندانه تری خواهید داشت .انواع سرنگ ها در حجم های مختلف پیستون در مراکز درمانی و بهداشتی مورد استفاده قرار میگیرند .:

سرنگ 2 سی سی ساده :استفاده از آن با شیب بسیار ملایم جهت حداقل احساس درد هنگام تزریق 

سرنگ 5 سی سی ساده  و 10 سی سی از انواع دیگر سرنگ های ساده هستند .

بر اساس آماری از سازمان جهانی سلامت ,حدود 90درصد سرنگ های پزشکی برای موارد دارویی ,5 درصد برای واکسیناسیون و 5 درصد مابقی به واسطه تزریق خون مورد بهره وری قرار میگیرند .

سرنگ سوزنی چندبار مصرف ,سرنگ استخراج سم ,سرنگ دهانی , از جمله انواع دیگر سرنگ ها هستند .

پخش کننده بهترین سرنگ ورید

پخش کننده بهترین سرنگ وریدمرکز پخش بهترین سرنگ ورید دست به عرضه انواع سرنگ های ورید در حجم ها و مدل های مختلف زده است .برای خرید سرنگ بزرگ و همچنین آگاهی از قیمت سرنگ میتوانید به نمایندگی های معتبر تجهیزات پزشکی که در سراسر کشور موجود است مراجعه بفرمایید .قیمت پایین و کیفیت مناسب موردی است که موجب استقبال بی نظیر خیلی از بیمارستان ها و مراکز درمانی سطح کشور شده است .

در این مرکز پخش همچنین فروش سر سوزن سرنگ نیز صورت میگیرد تا رضایت کامل شما عزیزان تامین شود .

قیمت فروش عمده سرنگ ورید

قیمت فروش عمده سرنگ وریدبرای اطلاع از قیمت فروش سرنگ ورید میتوانید به نمایندگی های معتبر تجهیزات پزشکی سراسر کشور مراجعه کنید و یا از طریق سایت های مرتبط به هدف خود برسید .

سرنگ های ورید با کیفیت مناسب و طبق استاندارد های بین المللی و اروپا تولید میشود و با قیمتی بسیار مناسب و پایین به بازار عرضه شده است .مراکز درمانی و بیمارستان ها و کلینیک های مختلف آزمایشگاهی و دندانپزشکی میتوانند جهت خرید این محصولات اقدام کنند و از کیفیت بالا و قیمت مناسب آن لذت ببرند .

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما